Min Högsta Önskan.

Jag drömmer om den sekunden även om de sker en gång och aldrig mer, den sekunden då jag får höra ifrån dig.

Välj vilken form du än vill, bara jag får minsta lilla bevis på att du finns mer än i min fantasi.

De är allt jag önskar allt jag vill en endaste gång bara jag får höra din röst, se ditt ansikte eller bara läsa dina ord. Bara en ändaste gång de är allt jag ber om, snälla hitta mig snälla visa att du finns.

Jag söker ett mirakel jag aldrig kommer att finna, för vem är det jag lurar jag kommer aldrig mer få höra din röst, aldrig mer se ditt ansikte aldrig mer läsa dina ord.

Du är borta, men jag tänker på dig, har aldrig slutat. Ibland blir det för mycket då önskar jag att de kunde sluta att tankarna och de få minnen jag har skulle tystna.

Jag minns det som igår då jag såg ditt vänliga ansikte hörde din röst och fick krama din hand.

 

Jag har så löjligt små händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0