På Återseende!

Träffade min gamla lärare ifrån lågstadiet idag. Åh de var så härligt, hon blev så glad av att se mig vilket gjorde mig minst lika glad.

Ibland när man möter folk från förr så känns det så otroligt bra, ibland inte oftast så känns det bra oavsätt om dom fortfarande tror man är en idiot eller är glada över att det har gått bra för en.

Det känndes otroligt bra att träffa henne igen, hon var verkligen glad över att de hade gått bra för mig och de märktes på henne.

Jag och mamma spenderade större delen av dagen tillsammans och berättade lite om han jag träffade i måndags.

Han ringde mig förresten idag, åh va glad jag blev. Satt dock i möte precis då med min mentor och pratade lite om mitt projekt arbete. Så smsa att jag satt i möte och frågade om han kunde ringa igen när jag var på väg in till stan. Så de gjorde han så pratade vi lite om diverse.

Är dock orolig att jag kommer läsa in för mycket i det hela eller för lite. Jag vill verkligen inte förstöra det här, eller vara rebound.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0