Trött eller inte?

Antingen så sover jag inte alls eller så gör jag inget annat än att sova känns de som. Och det värsta är väl att istället för att göra något under alla de timmar som jag inte kan sova så sitter jag och kollar på filmer om och om igen, har samtidigt en fördjävlig migrän som vägrar att släppa.

Jag försöker i alla fall att jogga för att lyckas tänka på annat, går inte så bra men ändå, alltid något. Har dock sämsta konditionen i svergie kombinerat med ett vänster ben med något fel på, vad för fel de är har jag ingen aning om men gör ont som satan ibland, men fortsätter ändå.

Har skrivit inbjudningar till att fira min födelsedag äntligen, dock väldigt sent om en vecka är de så nog inte många som kommer att komma. Men om jag känner min släkt rätt så kommer dom ändå inte eller jo några av dom men allt som allt är vi 30 st i stockholm som håller hyffsat sams.

Dock en bra sak med att inte kunna sova och sitta och leta filmer är att man hittar lite olika saker då, hittade bland annat lite ny musik jag gillar, eller ny och gammal. Bland annat Hot Chelle Rae, faktist ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0