Spännande!

Vad sägs som lite bakgrunds story?

Jag heter Johanna, Fyller 18 år om en månad och 18 dagar inräknat idag dvs den 19:e Juli. Jag bor hemma med mina föräldrar och två lurviga smått vilda katter Ceasar och Leandro.
Jag går gymnasiet och börjar efter sommaren mitt tredje och sista år på John Bauer, inriktning restaurang.
Jag har ett stort mat intresse och älskar att laga mat och baka, jag har 33 kokböcker.
När jag blir stor vill jag bli allt jag kan vara, jag har inget exakt mål om vart jag kommer sluta upp, bara jag gör något som jag älskar så är jag nöjd.
Jag har kläder som kan fylla upp cirkus 6 st ikea kassar och har mer än 40 par skor. Mkt begagnat dock
Musik är en stor del av mitt liv och lyssnar allt som oftast på något ofta Kent eller Goo Goo dolls som är två av favvorit banden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0