Länge sedan.

Men äh man ska skriva när man känner för det. De har hänt massor nu senaste veckorna, jag åkte till gotland träffade en väldigt rar pöjk. Och sen kom han upp till stockholm knapp vecka efter att jag varit och hälsat på hos honom. Vi och ett par kompisar till honom gick på lida country festival, min första festival haha.

Sen så åkte han iväg till sin pappa och jag gick på skansen hade skit kul var där med min mamma, syster och hennes man :) Mamma skulle köpa någon present till barnet hon har hand om på dagis så vi hamnade på toy's 'r' us och så hittar vi pussel 10 st för 50 spänn!? Orginal pris? 299. Så jag fick lite pussel att lägga :) Jag lyckades till och med hitta solero kulor visserligen inte den gröna sura utan den oranga med apelsin smak men ändå :D

Jag vet inte varför men jag har varit så extremt seg nästan som jag varit sjuk har inte haft någon ork till någonting så har bara legat i sängen och segat, skit jobbigt så igår när jag fick träffa Marcus som han heter igen så hade jag bara för mkt energi, jag kunde inte sova istället så gick inte och la mig förens vid klockan 3.

Och på fredag åker jag till england så idag så ska jag bort till mammas jobb och sen ska vi åka in till stan för att växla pengar, fan att jag inte hade flera, men men. Sen ska jag fira min födelsedag i england och försöka lyckas få fira mig på något sätt här hemma och se om någon i släkten är villig att dyka upp. Efter de precis början på augusti ska jag åka ner till landet för att gå på marknad och sen fortsätta ner till öland en sväng. Sen ska jag om jag fortfarande är välkommen kanske åka ner till gotland igen.

Och nu har jag skrivit av mig en aning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0