Operation?

Efter besöket hos tandläkaren blev det en uppiggande dag på stan. Behövde nog det efter att fått rekommendationen att operera ut en visdomstand som växer fel. Den växer snett emot de andra tänderna vilket gör att om jag får hål i den så kan jag även få hål i nästa tand och då blir det en dyr historia om jag ska vänta tills de sker. Så nu kommer det förmodligen bli en operation hos en kirurg, hjälp! Men hur som hellst så gick jag och mormor på stan lunchade och tog en glass sen hittade jag en ur mysig jacka som kanske är lite kall att ha i den kallaste vintern men sen brukar jag inte frysa så mycket heller. Blev helt kär så kommer väl bli ruinerad där haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0